wtorek, 20 maja 2014

Inwestuj w przyszłość, bo przeszłości nie da się zmienić!

Bryan Tracy radzi: patrz na swoje dotychczasowe życie jakbyś oglądał trasę w lusterku samochodu. Ciesz się z tego, co już osiągnąłeś, ale jedź wytrwale. Pamiętam przełomowy dzień, gdy postanowiłam uczyć się nowych umiejętności, bo wierzę, że mogę być zawsze bliżej niż dalej.. celu! Zbieram kuferek ubrań, kosmetyków, umiejętności, aby w pełni świadomą zasiąść do grona zacnych osób najfajniejszych działów marketingu jakie znał dom mody. 


Do swoich poprzednich doświadczeń podchodzę z dystansem i wiem, że daje mnie to radość. Spoglądam, owszem, ale teraz idę w stronę nowego światełka w tunelu. 

Znalazłam sobie fajny sposób na życie i znajdywania radości w każdym momencie, dlatego chętnie podejmuje kolejne, kolejne działania.Nie ma powodu, aby czekać na spektakularny sukces oczekując na trzęsienie ziemi, jednocześnie nie robiąc nic. Prawdopodobnie w każdej sytuacji jest wyjście, a nawet kilka tylko trzeba otworzyć umysł.. brzmi patetycznie, czyż nie? Mądry umie dawać wskazówki, a wybitny uczy się od każdego nowej umiejętności. Ostatnio nauczyłam się patrzeć na  sytuacje, które spotykają mnie codziennie jako te, zbliżające mnie do celu.
 Cel- pal- witaj przygodo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz