sobota, 31 maja 2014

Sentymentalnie, czyli VOGUE'LE nie wiesz co moda kryje w sobie!

Rok temu siedziałam w Californii próbując wierzyć, że jestem odpowiednią osobą na właściwym miejscu. Czas gdy decydujesz na co stawiasz kartę w swoich dążenia. Moment w życiu, który zapamiętam na długo, gdy marzenie spełniają pomieszane z obawami. Miałam cel zawodowy i osobisty, a w ciągu kilku tygodniu odhaczyłam o wiele więcej. Mediolan- miejsce, gdzie ludzie mają znaczenie!



Lepiej wybrać nie mogłam, bo dostałam się jako jedna z dziesięciu osób z całego świata na projekt połączony z moją pasją- modą. Spełnienie marzeń! Nic nie powinno mnie zaskoczyć, a jednak... Wsparcie marketingowe miało być wyzwaniem, walory kulturowe zaskoczyły mnie bardziej. Myślałam, że znam angielski do momentu, gdy Kanadyjki nie zaczęli mówić. Dziewczyna z Indii zwaliła mnie z nóg otwartością, Brazylijka- pokorą i ambicją, a włoscy studencki jak zwykle nie zawiedli swoim entuzjazmem.

Każdy przyjechał w innym celu. Osiągnęliśmy wspólne dzieło- jeden pokój w hostelu California, jedna ekipa wspierająca się non-stop oraz gotowanie dla siebie. W takich momentach jest częścią społeczności, dla której nie ma wymówek, słowa "NIE". Narzekania, troski, brak tolerancji i lęk.. zostawiasz w domu rodzinnym. Jedziesz pełny/ pełna entuzjazmu, bo tylko to może zagwarantować NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ!



Jeżeli chcesz dopisać " cokolwiek" do swojego CV to tak samo możesz iść  pracować do McDonalda.  Jeżeli chcesz przeżyć pracować z językiem angielskim (wyłącznie), ale tylko na kilka godzin- idź pracować do korporacji. ALE JEŚLI.. chcesz pokonać rutynę i zdobyć wyjątkowe przeżycia w międzynarodowym środowisku, rozwinąć skrzydła na nowe możliwości to WYJEDŹ NA GLOBAL CITIZEN. 


Gdy inni byli w Chinach, Meksyku, Sir Lance, ja zostałam w Europie. Wyjechałam za granicę.. swoich możliwości. Nie wiesz ile możesz odkryć w sobie, w drugim człowieku i wreszcie zmienić COŚ W SWOIM ŻYCIU. Nie ważne gdzie, ważne z kim.. a AIESEC umożliwi Tobie wyjazd tam, gdzie chcesz być znaczącą częścią międzynarodowej przygody. A chcesz, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz