poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Twoja pasja czeka, aż dogoni ją odwaga!!


Czasami potrzebujemy doświadczyć pewnych zbiegów okoliczności, aby weryfikować swoje życie. Najpiękniejszy moment nadchodzi wtedy, gdy wiesz, że idziesz szczerze wobec tego co jest powołaniem. Jak masz wybór i wolność możesz wszystko osiągnąć, jeżeli widzisz głębszą perspektywę dzisiejszych działań. Potrzeba tylko odwagi, aby odpowiedzieć sobie na pytanie czy dziś jestem osobą, którą miałam być według wczorajszej wizji.

Najpiękniejsza chwila jest wtedy, gdy wiesz, że jesteś w odpowiednim miejscu we właściwym miejscu. Nie ważne, że pada deszcz i  masz niewyjściowy strój, po prostu RÓB to co uwielbiasz. Kiedy powinieneś spać,a  TY dalej pracujesz i czujesz natchnienie. Gdy widzisz wizję i prawidłowość, że jest  w tym wszystkim ukryty sens!

Moim największym marzeniem zawsze było to o czym myślałam jak byłam małą dziewczyną i nic się nie zmieniło. Cel ten sam, ale z biegiem czasu (niestety) nabieramy dystansu i powoli tracimy nadzieję na spełnienie marzenia. A co jeżeli jesteśmy tak blisko? Masz odwagę wierzyć w siebie, gdy już inni zdąrzyli w Ciebie zwątpić!

Pomysł na wątek został zainspirowany tym, co teraz czeka mnie w pracy zawodowej. Nie zdaję sobie sprawy, że to będzie poważny przełom, ale zanim zadzwonią z najważniejszego gracza w branży będę tworzyć to o czym zawsze marzyłam. 

Chciałam być projektantką mody od kiedy nauczyłam się rysować. Po pierwszym pokazie skapitulowałam. Powiedziałam sobie, że nie chcę już bawić się w artystkę. Gdy rysuję  kostiumy czuję pasję, teraz i zawsze mam satysfakcję, że to jest moja ... droga! Patrzę na ludzi i wiem, że dobrze mieć własne doświadczenie, aby się tym dzielić. Czy warto ryzykować? Do tej pory życie mnie zaskoczyło, że pasja jest WYŻEJ CENIONA NIŻ WIEDZA KSIĄŻKOWA. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz