piątek, 2 stycznia 2015

Te same marzenia, lepszy start!

Kochani!
Scena rozegrała się dnia 1 stycznia o dość wczesnej godzinie lunchu mimo, że był dzień wolny od pracy dla większości Polaków.
Nowy Rok, ale będzie super!
-Mamo, czujesz..
- Dziecko, co przypaliłaś.. ciasto, jajka na miękko..?
-Mamo, ale czuję.. (radosna, rozentuzjazmowana buzia nie daję za wygraną)
-Nie wiem o czym mówisz.. pewnie u sąsiada!
Mamo, ale ja..
Czuję sukces!
#PoSylwestrze #NowyRokBieży #FashionInTheAir

Jak ja widzę 2015.. Przyjaciele, bo bez nich nie ma radości, a szczęściem trzeba się dzielić.

A potem.. Moda się będzie działa i to bliżej niż dalej! Mam plan na swoje rewelacyjne 365 dni.. każdej nocy mniej czasu, ale mam już listę marzeń powieszoną na drzwiach..
source: http://le21eme.com



O postanowieniach.. trochę, ale najważniejsze, aby zacząć działać! Jarać się życiem jak kolory na powyższym zdjęciu! 

1. Chcę zarażać entuzjazmem.. żeby żyło się lepiej.
2.Spełnie swoje marzenia.. tak, czuć, że dam radę.
3. Poznać Marcina Tyszkę, modę od podszewki
4. Nauczyć się nowych, ciekawych rzeczy!
5. Polecieć na drugi koniec świata!
6. Odnieść sukces jako odkrycie roku! Wiemy w jakiej dziedzinie!
7. Zaszczepić początek nowej ery na Śląsku! 



Co dzisiaj przybliżyło mnie do celu dziś, co uda mnie się zrobić .. każdego dnia! 

Czego sobie życzę, aby odpowiedzieć sobie na pytanie: skąd będę wiedzieć, że polecę do Nowego Jorku? Jak bardzo niewygodne są kanapy w DD TVN naprzeciwko Marcina Prokopa? Jak ubiorę się do telewizji? Co je się na śniadanie przed sesją zdjęciową z Marcinem Tyszką i .. kogo ciekawego poznam każdego dnia? Na te i wiele innych pytań chcę odpowiedzieć w najbliższe tygodnie!

2 komentarze:

  1. Świetna noworoczna energia, powodzenia w realizacji Twoich planów! Ja również chcę wykorzystać dobrze ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna noworoczna energia, powodzenia w realizacji Twoich planów! Ja również chcę wykorzystać dobrze ten rok :)

    OdpowiedzUsuń